Om Hobbybodens Scrapskole

Hobbyboden Scrapworld har eksisteret som butik/webshop siden 2005.

Gennem årene har jeg afholdt mange kurser, make&takes og demonstrationer for mine kunder, og det har givet mig blod på tanden til at tilbyde onlinekurser som et supplement til webshoppen.

Derfor har jeg efter flere års tilløb valgt officielt at åbne Hobbybodens Scrapskole i efteråret 2020.

Jeg er startet i det små i med ganske få kurser, men efterhånden skal der nok komme flere.
Med onlinekurser kan du tage kurset i præcis det tempo der passer dig  -  og på alle tidspunkter af døgnet.
Du bestemmer selv!

I Hobbybodens Scrapskole er du aldrig helt alene  -  stil spørgsmål til de enkelte lektioner eller send en mail, og så vil jeg vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Har du forslag til kurser, så er du også meget velkommen til at skrive til mig på kontakt@scrapskolen.dk

På gensyn i klasselokalet,
Gitte
-skoleleder, lærerinde og vicevært på scrapskolen.dk